Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Friday 30 March 2012

gabung jadi satu part 2


Assalamualaikum .


last entry dah janji kan ? here they come . malas nak intro panjang panjang . layann ;)



#terharu
otak mula diperah perah bagi mencari idea . apa yang boleh jadi tanda ingatan daripada e9 utk aku ? TING ! SIGN . maka aku pun jadikan beg yang aku ada jahit no 3 sebagai tempat mereka mereka yang ohsem itu mengimmortalise *oh teringat syarul* sign mereka dan mencalit sikit ucapan kat aku . bila baca balik apa yg depa tulis tu buat aku terharu . sobs .  kata kata tu satu doa . thanks kawan untuk doa doa hampa utk aku . mana nak cari lagi  kawan yang ohsem macam ni . kat uptown mana ada jual :P

#eksaited
RABU . lepas habis exam physics , diyana approach aku. “ lina , pegi mana mana tak jumaat ni  ? ” TAK . “ jom keluar .  ” JOM . sem 1 mana aku rapat ngan diyana . bila masuk sem 2 pun takdak la rapat sangat lagi . bila kami jadi ajk JB , kat situ the story begin . buat kerja sama sama . pastu bila dah ada kat JB , banyak nak kena interaksi maka wujudlah bond yang kukuh sikit .

KHAMIS . hari yang mengubah bond kami daripada kukuh kepada tersangatlah paling kukuh-yang-mana-kukuhnya-bond-itu-lagi-kukuh-dari-menara-condong-teluk-intan-ataupun-komtar-penang J dua mulut melontar buah hati masing masing yang terpendam . kekaguman dengan orang di hadapan . hati mula menyesal kenapa lah nak habis asasi baru nak rapat . kenapa bukan dari dulu . RUGI . Seghius rugi 10 bulan . mungkin ada HIKMAH . kan diyana ? dan rasa eksaited membuak buak dalam diri nak keluar esoknya tu . sebab tulah kali pertama , dan tulah kali terakhir .

JUMAAT . hari yang mengubah bond kami daripada tersangatlah paling kukuh-yang-mana-kukuhnya-bond-itu-lagi-kukuh-dari-menara-condong-teluk-intan-ataupun-komtar-penang kepada terpaling tersangat terekstrem kukuh-yang-mana-kukuhnya-bond-kali-ni-lagi-kukuh-dari-tembok-besar-china *tak over tu bukan lina namanya . 
BUKIT RAJA , KFC ,  JOHN CARTER , BIG-SIZED CARD , CAR PARK , SECRET RECIPE , CKT
warna yang cukup cantik untuk dipalit ke atas kain kanvas terakhir . 



p/s : sebenarnya bukan takat dalam dalam lecture hall ja , sepanjang hari adrenalin aku tak betul . meningkat mendadak . hormon hormon  tak ketahuan pun mencurah curah hinggap . hampir tak betul dah makhluk sorang nii . dan bukan takat hari tu je, penyakit ni datang hari hari . even hari ni jumaat 30 march , wabak tu still kuat . tolong aku cari ubat hoii !

No comments: