Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Tuesday 10 July 2012

oh baru tau

oh okay baru tau result upu keluar jumaat ni.
oh okay i hate this feeling.
oh okay.

bilamana aku kata,
'isk takutnya.'
'isk aku ni dapat ke tak course yang aku nak'

tak kan tak ada yang akan kata,
'rezeki Allah dah atur Lina. tak payah risau lah'
'kalau ada rezeki dapat lah tu'


OKAY.AKU.AKAN.TERIMA.APA.SAHAJA.KEMUNGKINAN.YANG.AKAN.BERLAKU.

ya, apa sahaja.

sebab,

memang dah tak boleh nak buat apa apa dah.
kita tunggu, dan lihat jumaat ni.

sama sama sorak, sama sama joget, sama sama tadah baldi isi air jernih yang keluar dari tubir mata yang selama ini kontang tak berbasah lama (whatthetutt punya bahasa woii)
untuk forever alone macam aku, perkataan sama sama tu sila buang.
konon ada lah yang nak terpekik telolong sekali dengan aku kan lagaknya kalau aku tak dapat apa aku nak.

habis habis belanja aku breakfast kat mcd, lunch kat kfc, dinner kat pizza hut, supper kat starbuck.
eh?

haa weh sebelum tu aku nak tanya ni,
ada yang rindu aku eh bila aku lama tak tunjuk muka kat laman dunia yang tak berapa nak maya yang penuh dengan haktuihh nih?

bukan apa,
orang tua tua kata anak dara kena duduk rumah.
err..

1 comment:

barutaujugak said...

sayalah org nye, kn dh bg msg pepagi buta tu :)