Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Friday 20 July 2012

Salam Ramadhan

kita straight to the point tanpa perlu membungakan pendahuluan yang mana kalau mengarut berjela tanpa ada maksud pun tak guna jugak kan?
ouh dah sejak bila aku reti guna pendahuluan untuk start entry?
bukan selama ni main aci redah tak sempat bilang sampai sepuluh haaa dah jumpa pun isi tersirat!


ouh ouh lupakan segalanya di atas ayuh celikkan mata seluas alam.
tutup mata zahir tak mengapa tapi sudikan buka mata hati.

boleh?


hahaha sebenarnya nak cakap,
esok 1 Ramadhan.



so?

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN DAN SELAMAT BERPUASA!


Tulis apa benda yang kita paling nak cuba buat dalam bulan Ramadhan, berusaha untuk istiqamah!.. Tak mampu buat semua, jangan tinggal semua... semoga Allah mempermudahkan segala urusan kita..Semoga dengan kehadiran Ramadhan pada kali ini, menjadikan kita semakin akrab dengan Pencipta kita.. Amin!


begitulah hendaknya buah nasihat daripada sepupu tercinta aku yang sorang tu.
AMIN.

bytheway, hari ini hati aku senang sebab aku tahu di belakang aku ada yang menyokong.
tak ubah seperti terasa nikmatnya minum air milo ais ketika cuaca panas terik. eh?

dan dan aku dah melaksanakan salah satu tanggunggjawab aku dengan satu rasa yang macam errr...
kira puas hati lah!

haa satu lagi aku saja nak kamu orang tahu, esok aku akan mencipta satu rekod baru..
iaitu berpuasa sambil bekerja!
kali pertama tahu! 
masuk empat petang sampai dua pagi.

dan begitulah setiap hari sampai aku berhenti kerja hujung bulan ini.

psttttt kau masih tersisa di hati aku, so acano nih?

No comments: