Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Sunday 29 April 2012

welcome to my blog syaf !

again , WELCOME TO MY BLOG SYAF :)

one and the only one person yang aku kasi link blog nih . so hang kena bangga taw taw . okaylah aku bagi kembang 3 seconds .
1  -..-
2  -..-
3  -..-
k dah kecut balik !

im smiling but inside im dying

semua orang nampak aku senyum , tapi syaf akan nampak aku menangis .
semua orang nampak aku ketawa , tapi syaf akan nampak aku berduka .
semua orang nampak aku gembira , tapi syaf akan nampak aku merana .


yeah i'm smiling but inside i'm crying . bila aku sedih , aku akan cuba untuk cover segala bukti yang mampu tunjuk kesedihan tu dengan senyuman . bukan hipocrite , tapi berkorban . dua benda yang berbeza . macam aku cakap sebelum ni , gunung pun kalau tarah , rata jugak . sama jugak dengan tangki ayaq mata . kalau penuh , bocoq jua . ehh ada kaitan ka haha .

bila tangki tu dah bocoq , syaf aku cari . dialah penyuntik semangat aku . tak jemu jemu dia tabuq segala kata nasihat . THANKS Syaf . tak mampu aku balas jasa hang . aku nak hang tau , aku bukan cari hang masa susah jaa . masa senang pun aku cari jugak kan ? simpan lah segala rahsia aku elok elok . aku tau , kalau aku tak pesan pun , rahsia tu hang siap kunci ketat ketat pastu hang lempaq kunci tu jauh jauh sebab takmau bagi sapa sapa tau enn . yes , i trust you babe :)

sesungguhnya jarak tak mampu nak pisahkan ikatan ini . ikatan yang terbina pada tarikh 10 feb 2009 . namun tiada tarikh luput . moga pertambahan waktu membawa pertambahan mekar dalam ikatan yang suci kudus ini .

aku bukan sasterawan negara ,
yang mampu mengarang puitis puitis indah buatmu .

aku bukanlah si jutawan ,
yang mampu membelikan hadiah hadiah mewah buatmu .

aku bukanlah sang pilot ,
yang mampu membawamu ke mana mana yang kamu suka .

aku hanyalah manusia biasa , 
yang tak punya apa apa , 
selain kalungan TERIMA KASIH buat kamu yang sudi menerangi hari gelapku , 
meriuhkan hari sepiku . 
TERIMA KASIH .


syaf
teringat gambaq nih . takdak satu pon yang aku boleh bukak mata senirik . kena tarik ngan jari baru boleh bukak haha !



No comments: