Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Friday, 24 August 2012

Raya - I

raya pertama tak banyak keluar.
pegi satu rumaj jep, tu pun rumah sedara yang antara terdekat dengan rumah.

selebihnya, duduk rumah tunggu orang datang.
dan tunggu duit raya jatuh ke riba. eh?

disebabkan rumah aku rumah ibu (tempat berkumpul kalau raya), memang tak menang tangan lah bila semua balik.
yang datang tu bukan datang dengan tangan kosong.
semua pakat bawak lauk masing masing.
sate, nasi beriani, kek coklat, makaroni bakar, nasi beriani, roti jala, macam macam lah!

dan itu antara faktor terbesar kenapa aku tak keluar berjalan.
siapa nak layan tetamu nanti?

adik adik aku doplohpatjam game game game.
apapontaboley~

.....................

em em aku kecewa betei lah dengan penulisan aku sekarang nih.
dah tak reti nak melawak -.-

makin matang mungkin?
mungkin.
err haktuiihh!

No comments: