Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Friday 24 August 2012

Raya - III

lansung tak beraya.
mood raya zero bila gelabah pikir UMS.

pikir pikir apa yang boleh di settle kan hari tu.
oh ya, aicee sume tak berfotostat lagi.
mintakkan adik aku fotostat, ada dalam 100 keping lebih. harga pun seploh hengget plus plus.

petang, pegi hantar salinan ke rumah tok penghulu.
dua penghulu aku hantar. sebab salinan tu banyak sangat ouhh. nanti lenguh tercabut pulak tangan dia cop dan sign banyak banyak.

*tanya diri sendiri sampai bila aku nak buat ayat skema berterusan dan berterusannnnnn -.-'*

singgah rumah adlina.
sembang sepam dua.

lepak rumah faiqah pulak.
berpam pam jugak sembang.
dia siap terkezut aku pergi beraya pakai T-shirt, track bottom dan tudung hendon saja.
dah settai tu, ke mana pun pergi, settai lah jugak.

umpama benih dicampak ke laut menjadi pulau, dicampak ke darat menjadi gunung.
dicampak ke tanah gersang menumbuhkan ladang-ladang yang subur.
dicampak ke laut menghasilkan pulau-pulau tempat berlindung.
dicampak ke langit membentuk bintang-bintang baru yang cukup terang.

*err tangan ke depan, kaki ke belakang, kepala geleng geleng, perut goyang goyang*

ntah bila pulak dapat sembang sembang lagi dengan faikah ni, kanda aku forever <3

No comments: