Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Thursday 6 December 2012

watch your words bro

ya.
memang kadang kadang aku cakap Penang.
kadang kadang aku cakap Kelantan.
depends pasa siapa aku sedang bercakap.

and you called me SAWAN?
pemanjangan, pembesaran? 
apa nii wei? 

aku dah la baru nak start bercakap dengan orang kat sini.
hampa buat aku macam ni.

mungkin benda macam kecik, tapi entah la kenapa aku terasa gila bila aku terbaca comment comment tu.
ya, hampa tak sebut nama.
based on 'SAWAN KEDAH-KELANTAN' tu aku tau hampa tujukan kat aku.
memang orang selalu ingat aku orang kedah pun.

sedih arr macam ni.