Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Friday 8 June 2012

aku akan jadi serba salah bila ...

aku akan jadi serba salah bila :

  • anak customer order sendiri tanpa cakap kat parents dia dulu dan aku tak keruan nak jot down atau tak order tu .
  • customer kutuk kaw kaw makanan yang dia pernah makan sebelum ni depan aku . pastu bila dia perasan aku dengar , dia sengih dan aku tak reti nak buat reaksi muka macam mana .
  • customer tengok aku dengan muka marah bila dia request something dengan aku , tapi aku tak buat . contohnya dia nak baby chair . bukan tak nak ikut , tapi seghius terlupa . pastu dengan selamber badaknya aku lupakan terus sebab taknak tengok muka dia untuk kali ketiga . HAHA
  • anak customer usik usik pen atau buku yang aku tengah pegang . bila mak dia tarik , dia still renung aku sambil cakap fuyoo terernya kak ni spin pen . true story . bwahaha .
  • customer mintak no fon . masalahnya mak dia yang volunteer mintakkan . zzzz
  • termenguap ataupun terbersin masa tengah amik order . kena pulak masa tu customer tu tepat tengah tengok muka kita sebab nak order something . pergh malu bro !
  • makanan yang customer order aku tertumpahkan depan beliau sendiri ! haishh 
  • terpaksa pindahkan customer ke meja lain atas alasan meja yang dia tengah duduk kotor , dah reserved atau kipas tak berfungsi . lagi lagi kalau ada orang tua yang tak larat nak jalan . lagi segan nak cakap kena pindah meja . wuuu

dan yang terakhir , 

bila ..

bila ..

bila ..

customer puji !
erghhh lagi tak reti nak tunjuk muka yang macam mana !
kahkahkah >_<

6 comments:

Pha Is said...

ada yg bkenan nk buat menantu kot. sbb tu mntak no fon... hahahaha

Awan Nina said...

entah2 mak dia saja nak test HAHA

syer said...

sila la buat muka mcm tyme nk tgkap gmba
*gmba kebanggaan fasya sng nk bahan kao #yg ngn kuda tuuu~ XD
xpun buat muka sedo tp yg mahal pnya :)

Unknown said...

keje kedai makan ke?

Awan Nina said...

zzz aku tak rasa fsaya (versi typo) sorang je yang bahan aku dengan si kuda tuuu .
ehh sedo tu mahal . mana leh tunjuk sesuka hatiii

Awan Nina said...

yep kedai makan ;)