Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Sunday, 3 June 2012

nak tahu ?


yeahh , inilah jalan yang aku perlu gunakan hari hari untuk pergi dan pulang daripada kerja .
jalan inilah selalu terjadinya sesi kejar mengejar bersama anjing .
ohh siapa yang mengejar ?
AKU ! haha
tapi , memang pun . aku yang kejar . tak percaya sudah !

sorang sorang + jalan kaki + tengah malam ( 11 pm ++)

ohh dulu lampu jalan tu takdak lagi  .
cer bayang macam mana aku jalan .
kalau jalan kengkang , guling guling , merangkak bagai pun mesti takdak sapa tau . haha .

okay cukup cukup . sudah letih berleter .
perlu kroih kroih dulu .
perlukan energy untuk mengejar ni yeahh !!

4 comments:

Ayuni said...

cam seram je....

pha is said...

hehehe.. biasa la.. pngalaman pha is, time cuti sem lepas, balik dari latihan silat naik moto lalu kat jambatan pulau pinang pukul 1 pagi... kadang2 meremang bulu roma, kadang2 rasa ada orang bonceng kat belakng, kadang2 moto rasa berat. hahahahaha...

Awan Nina said...

jeng jeng jeng...
kadang kadang tu seram la sikit .

Awan Nina said...

ouh jambatan . situ kalau lalu malam malam memang tetttt sikit lah .
ni pun kalau lama lama okaylah tuu . tak berapa takut dah .