Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Tuesday, 19 June 2012

kalau faham, you are one of em ;)

dan tetibaa aku teringat :

esok bawak lima hengget!
 maaf , dah ada yang menunggu 
saya sayang awak . setiap hari sayanggg
I used to be public library
sorry , I’m not available
tetttt
macam ni *joget
laseng je laju laju
ane dikceneri caye ni!
esok aku masuk minang!
Assalamualaikum *suara garau*
ey semilang tunggu lepah ni deh
we have two loudspeakers!
tacot tacot
literally...
wei, awat harini kita pakai baju warna sama lagi?
kite dah banyak kantoi dengan lina
oloh la serabuk perut la denge hok ni sore
cun meqela
kau nanti kalau jumpa kat luar jangan lupa tegur aku tau
kita tak biasa lah nak cakap aku. k kita try
ni baru balik dari paris. minggu depan nak pegi UK pulak
myanmar
nah cekelat duo butir
hakhakhak 
fakhru razi
apa kau buat kalau kau jatuh cinta?
jangan minum berdiri!
kami takdak pun. cuba mintak kat Ida *sambil malu malu*

 ^_^

4 comments:

pha is said...

ni mesti setiap ayat tu ada kaitan dengan salah seorang dalam gambar tu... kan?

Awan Nina said...

sebenarnya setiap ayat tu ada kaitan dengan SEMUA orang dalam gambar tu :D

syer said...

:'(
rindu~

Awan Nina said...

aku winduw jugak! :'(