Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Sunday, 10 June 2012

bercakap pasal euro 2012

'sokong team mana?'


'err....'


kbye . memang sah sah aku taktau nak jawab apa .
aku hanya akan tengok bola kalau Malaysia masuk Euro 2012 .
boleh ?
walaupun hakikatnya dah sah sah euro stands for europe HAHA!


ada sebabs kenapa aku tak tengok bola . antaranya :

  1. aku perempuan .
  2. aku tak minat bola .
  3. jarang player overseas pakai tight . wuu aurat aurat .
  4. bosan tau tak tunggu bola masuk goal ! takdak drama lansung ! asyik asyik 22 orang tu duk kejar satu bola . bagi la lima bola ke . baru syiokk sikit . dah la game lama kemain . tu belom masuk iklan keropok moni lah , ubat batuk cap ibu dan anak lah , iklan power root saya menang moto lah .
  5. aku kerja dan tak sempat tengok bola .
  6. perempun takleh jerit kuat kuat . aurat taw you !
  7. takut nanti aku tengok benda lain . kes naya dah tu . err
  8. sesen pun aku tak dapat kalau dia menang . dah la aku sokong dia , dia kenal aku pun tak . nak hulur seringgit dua apatah lagi .
  9. takdak member yang paksa aku untuk tengok . aku nih jenis yang mudah termakan paksa orang . kalau takdak yang paksa , memang aku tak tengok . 
  10. tak tahan melihat aksi terlampau mereka . asal menang je , nak bukak baju . asal marah je , sentuh sana sentuh sini . apakah ?

ouhh habislah aku bakal dibenci oleh kipas susah mati bola .
bro , kawan gua lagi banyak ah tak tengok bola .


*tunjuk ke kiri kanan depan belakang


tu , yang tu , yang ni , haa yang ni pun .
kita geng kan ?


euro 2012 kenapa perempuan tak tengok bola
yang penting WANGI >_<

1 comment:

pha is said...

sama la.. tak minat bola jugak.. hehehe.. cuma agak musykil dengan point no.7. bnde apa yang tertengok tuh??? musykil2... hehehe