Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Sunday, 27 January 2013

Dia yang berbaju hijau


Rahsia ini
Telah lama ku pendamkan
Tiba masanya
Segala-galanya
Ku ceritakan
Aku kan pergi
Pergi ku tak akan kembali
Tiba masanya
Kau cari teman pengganti


lirik lagu kat atas takda kaitan dengan cerita kat bawah.
cuma nak letak sebab sedap kot suara Black erghhh tension pulak guwa adeh.

so, dia takda lah cerita.
cuma nak luah isi hati cececeh.

dia macam, kau tak jumpa orang tu dalam tempoh yang agak lama,
dalam kes aku 5 tahun,
kena pulak 5 tahun sebelum tu memang ada kisah,
antara aku dan dia,
bila ternampak tu macam,
oh dah besar ye kau sekarang.

pastu sampai ke malam orang tu termuncul muncul di kepala hotak,
pastu macam terfikir,
oh nanti nak lalu lagi ah kat tempat tu.

PUAHAHAHAHAHAHAHAHA *gelak mencari kepuasan*

#inibukanentrynakal#

3 comments:

Syazana Zainn said...

ni mesti flashback ni hihi :)

pha is said...

(-_-')... *ni je yg mampu dikomen* hehehe

Awan Nina said...

Syazana: taklah, ni flashfront heheheheh XD

pha is: (-..-) *ni je mampu reply* hehehe