Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Thursday, 17 January 2013

Mari meneka siapakah gerangannya

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

ni hah, ambe nak suruh hampa teka siapakah gerangan wanita melayu terakhir perempuan di bawah ini.


nurlina nordin perempuan bertudung



dah cuti pun lama en, daripada aku merempit,
baiklah aku terperuk dalam bilik asah sikit skill skill melukis nih.
kang berkarat kang, pakai clorox pun tak tanggal acanoo.

well well ini baru percubaan kedua.
tolong sabar sikit boleh tak?
tau arr tak lawaaaaaaaa *emo tetibaaa*

agak agak korang lah sapa huh minah ni?
kalau aku reveal korang jangan terkejut eh.
janji? (pergh gedik seyhh)

taraaaaaaaaaaaaa

























































































































tak boleh taruk gambar besar besar.
Perdana Menteri tak bagi. tiba tiba pula kan.

8 comments:

pha is said...

tengok kat gambar "tuan tanah" pun dah boleh agak dah.. hehehe

Awan Nina said...

sama ka? hiuhiuhiu

아피까... said...

sama mmg laanak katakkkkkk :P

Awan Nina said...

laanak katakk tu menatang apaa?

Awangan Zarif said...

Sapo nih? X kenal pom

Awan Nina said...

tok kenal sudoh alep oii

Awangan Zarif said...

Alep? Sapo Alep? Saya Zarif

Awan Nina said...

yela2. nama awak Awang....