Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Thursday 3 January 2013

saya nak jual pantun ni


Pak Pandir orangnya penakut bini,
Hari - hari dia kena senduk,
Berdirinya saya di sini,
Kerana takda kerusi nak duduk.


Tengah malam mencari supper,
Rupanya supper semua dah basi,
Terlepas sudah satu paper,
Ada tujuh lagi menanti.


ada yang nak beli pantun saya?
EWWAHH!


2 comments:

Pha Is said...

okay2.. saya beli

kalau hari-hari kena senduk
senduk sahaja yang jadi gila
kalau tak ada kerusi nk duduk
duduk sahaja dengan bersila


kalau semua supper dah basi
elok sahaja ikat perut
kalau cik nina 7 paper menanti
esok saya 2 paper berturut-turut

heheheh

Awan Nina said...

kerana disenduk berhari- hari,
senduk menjelma berupa Hang Tuah,
bersila molek untuk lelaki,
kerana perempuan saya bersimpuh lah.

pergi ke kedai membeli supper,
menapak kesejukan memakai vest,
huh 2 paper?
maka all the best!