Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Friday 11 January 2013

Final exam versi degree

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

ye ye saya janji entry ni takdak typo dah macam entry lepas sebab sekarang saya ada kawan si backspace tu :P
aku pun tak paham sebab apa entry tu bertajuk one in a million.
haha.

jam menunjukkan 4.43 PM.
exam plant nutrition habih pukul 4 tadi.
masuk masuk rumah ja terus terpa laptop yang ada kat ruang tamu ni.

43 minit jugak aaa tudung tak bukak, baju tak salin.
nak update blog punya pasai :P

excited hoi!
tadi pagi sebelum exam, masa dok ralit ralit baca slide notes,
ralit tu cam khusyuk aaa,
terpandang jadual exam.

tengok ada 1 paper ja lagi lepas subject yang aku tengah baca masa tu.
pastu loading jap, aku ni balik bila ha?

bila teringat ESOK, terus terjerit kecil namun mampu mengejutkan senior dari lena yang tak berapa nak panjang.
sorry kak nisa :P

selama minggu exam ni, serious tidur tak cukup.
itulah kau Lina, study week jadi movies week.
haaa kan dah merana hengkau padanlah muka eden ni haa.

dah 3 ke 4 hari hentah aku tak tidur ni.
kalau tidur pun adalah sejam dua lepas exam.
bangun, sambung balik study.

tapi aku tak rasa result sem 1 aku ni gempak sebabnya study pun last minute.
kalau wujudlah Queen of Procrastination , tolonglah bagi kat aku.
i deserved it.
haha.

tu belum study aku berselang segala mak nenek bahan lagha lagha di laman sosial nih.
eh eh, minta diperbetulkan.
macam apa yang Ustaz Azhar Idrus kata, hukum sesuatu benda tu jatuh harus pada asalnya.
cara dikendalikan yang buat wujud hukum selepasnya.

sebagai contoh, main gitar tak haram.
yang haram bila orang yang main gitar tu terlalu memuja artis atau buat dia jadi lalai dari menjalankan ibadah.

sama pada situasi aku bilamana aku kata laman sosial tu lagha la penuh dengan tipu daya muslihat bagai api dalam sekam bagai musuh dalam selimut melepaskan pucuk masing masing apa kejadah so what ever tu, ayat aku tak boleh diterima pakai.
yang bagi jadi lagha tu siapa?
yes, aku.
okay okay aku.

nampak tak anak anak kesan tak tidur malam?
haa macam ni lah!
macam ni tu macam mana?
macam ni aaaa!

selama minggu exam juga,
baju tak terbasuh,
katil tak terurus,
daki tak berberus,
makan tak teratur,
perasaan sering berbaur baur.
muka dah macam sayur,

esok guwa terpaksa merempat seorang diri di airport zzzzz.
takpa, nikmat rumah tu lebih indah bukan?
:)

LAST PEYYPERR
LAST PEYYPERR
LAST PEYYPERR
*gaya johan dalam lawak ke der*


PEACE YOO!!!

No comments: