Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Tuesday 22 January 2013

Aku dan Sukan (episod 1)

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

bersukan sport


tak sangka pulak aku, bahawa ada jugak orang yang prihatin pasal life style aku.
maksud aku, dari segi bersukan.

ya aku admit,
yang aku bukanlah kaki sukan.
baik dari segi bersukan itu sendiri, ataupun ambil tau perkembangan sukan.
kalau game The Red Warrior boleh pulak aku hupdate kan.
hurmm aku pun musykil jugak nii.

kalau nak diikutkan,
tebiat malas nak bersukan ni bukanlah terjadi sebab terbiasa dari kecik.
tapi terbiasa dari besar.

ya ya,
maksud aku, masa aku kecik kecik dulu (sampai tingkatan 1) aku suka kot bersukan!

hakikat yang patut diterima oleh seorang kakak yang ada dua orang adik lelaki.
tiap tiap hari aku join geng geng adik aku main.
lumba lari, ting ting, galah panjang, rounders, you name it.
boleh rujuk ENTRY NI untuk tau apa jee yang aku suka main dolu dolu.
anggap jelah tu bersukan yosh.

kena pulak, kampung aku masa tu, adalah kampung angkat Agilent Technologies.




bersambung...


Aku dan Sukan (episod 2) >>>>
Aku dan Sukan (episod 3) >>>>

7 comments:

Pha Is said...

boleh plak dia main sambung2.. hahahah

Zarif Ismail said...

rasanya entri ni satu part pun dah cukup =='
tp HUPdate la cepat. x sabo nih. wakakaka

Awan Nina said...

pha is: laa boleh jaa, awt tkleh haha.

alep: sbb ceritanya pnjang ahh.

AimiiiLove said...

kita pun tak suka bersukan, lol geng lah kita macam ni! yeayy

Awan Nina said...

yeah ada geng. sep sikit! :)

아피카 Wadi'ah said...

답이흐.... eyh, lina ni nama korea ko yang aku cipta... kehkehkeh....~~

dap i he... ko paham jugak kan dap eh... siapa plak yang tegur ko ni...?? bdak SPL ka jgak.....???

Awan Nina said...

dap i he? HAHA

manalah aku paham, aku mandaghin bhaa.

agak2 siapa ya? ngehngehngeh.