Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Tuesday, 8 January 2013

Terima kasih hadir dalam mimpiku

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

semalam aku tidur.
termimpi lah satu babak nih.
kalau boleh, aku takmaulah gelak.
tapi dah lawak kan, aku gelak jelah.


lecturer mengajar dalam kelas


alkisahnya masa tu kelas dah bermula.
dalam 10 minit pon lebih kurang. tak ingat pulak aku nak tengok jam.
yang pasti, memang lecturer/cikgu dah start potpetpotpet dah.


tiba-tiba....
kelantangan suara guru tersebut dicelahkan oleh bunyi kuakan pintu dari depan.
semua orang berpaling ke arah sumber bunyi.
aku pun tak ketinggalan nak usha siapa pulak kali nih yang lambat masuk kelas.
selalunya orang tengok muka aku je.


seraya mengangkat muka, aku terpandang.......








*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*







superman pakai seluar tak ketat



sengaja aku tak letak muka sebenar. identiti perlu dirahsiakan.
yang penting, dia orang yang aku kenal!
wkwkwkwkwkwk.


dah la lambat, pakai baju superman pulok tu.
tapi seluar dia tak pakai yang ketat tu.
universiti/sekolah aku tak bagi kot.


mukanya yang blur itu masih terngiang ngiang di kepalahotakku ini......


2 comments:

pha is said...

sape la mr superman tuh.. hahaha

Awan Nina said...

haa sapa eh? *tanya balik*