Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Thursday 10 January 2013

one in a million

Assalamulaikum dan salam sejahtera.

entry kali nih aku macam nak gak arr en try type tanpa henti tanpa tekan backspace mendalah tu. aku pun takda idea dah tulih menatang apa at hah itu dia type pertama dah muncul ! zzz nak calap typo sebenarnya. ni mesti manghagin tadi punya pada pasal lah aku nak cakap aduih. aku rasa level aku tak masuk kelas lansung dan masuk kelas sama je pun.

maksud aku juga, aku masuk ke, tak masuk ke, sama je tak boleh nak jawb. eh tak biasalah tulis jawb, kena tulis jawab! lina ni kan skema sikit so dia kena tulis penuh JAWAB!

kau bayang jelah,
dia bagi tulisan cina sut suruh buat ayat . aku manalah paham . dulu aku mula mula keluar ke dunia ni pun abah aku iqamat, takdaklah cakap cina ngan aku.

hurm hurm jap nak mengaku jap. tadi sebenarnya aku tertekan backspace sekali.
biasa arr beliau memang sahabat aku kat dunia.

argh aku nak cakap apabenda nih. aku aku aku sebenarnya cuba menaip selaju mungkin nak test arr apa je ay yang ada kat kepalahotak aku sekarang nih. sila abaikan typo sebab aku tak pedulik pun. nanti habis type baru aku nak baca balik apa aku tulih nih.

hurm lusa aku nak balik kelantan dah. argh seronok h gila baq hanggg!
setelah berapa lama aku bertapa di sini, akhirnya hidungku mama mampu disumbat kembali bayu bayu dari tanah dan laut kelantan.
alahi tu belum lagi zarah zarah dari laut di teluk tempoyak sana lagi lah hatiku rindu omomo!

terpada terpandang typo alahi tuh. hurm hurm alahai sebenarnya. jap jap apa lagi dah taktau dah tulis. kejang sememeh da tangan tuan hamba inih.

hai sekalina m lol sekalian sebenarnya. aku nih suka study dalam sunyi sunyi. so tolonglah kalau nampak aku bukak buku tu terus mur mutela k zzzz mutelah aku nak cakap! geram pulak takleh tekan backspace zzz. dah la aku ni nak pegang buku pun payah so silalah beramai ramai kita pakat pakat bagi dia study dengan rasa selesa, tu beum belum nak hafal. sepuluh kali ulang ayat sama pun belum tentu dapat hafal. apalah otak aku nih. itulah, tak makan kismis sangat. aduih salahkan kismis pulak..

hai hai saya nak cakap pasal adik saya pulak.
dia kan tak hensem. tapi nasib baik rajin lah boleh tahan.
baju aku semua dia yang sidai puahahahahahaha.

dah boleh kot aku nak berhenti sekarang.
kang terlucut benda lain dari tangan aku nih trouble tri troun trouble...

boleh tahan mereng jugak arr otak aku sekarang nih.
biasalah, baru lepas manghahgin ennnnn. jangan tanya aku apa yang aku tulih tadi..
kalaua kalau rasa annotinh anny annoying apa yang akhu aku merepek nih sila lah tekan pangkah kat atas sinn nuh lagipun aku dah ba habis tulis pun.

haha bye!

1 comment:

full size summer blanket said...

maksud aku juga, aku masuk ke, tak masuk ke, sama je tak boleh nak jawb. eh tak biasalah tulis jawb, kena tulis jawab! lina ni kan skema sikit so dia kena tulis penuh JAWAB!
salwar suits wholesaler ,
wholesale salwar kameez ,