Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Sunday 20 May 2012

Akulah pelakonnya

adakah aku membuatkan ianya terlalu obvious ?
nampak sangat ke weh ?
adakah kau yang terlalu menjadi pemerhati ?
atau aku yang terlalu menunjukkan ?

ntah ntah kau yang salah paham .
dunia ni kan banyak mainan .
dan aku salah sorang playernya .

so ?

kau duduk senyap senyap sudah la ehh .
tengok je corak permainan aku .
kalau gol , kau sorak .
kalau kalah , pandai pandai lah kau masuk dekat tenangkan hati aku .

tau ! 

p/s : I wish ...

16 comments:

pemerhati anda said...

ak bukan terlalu..
cuma, a good observer ;)
n aku tahu, aku x salah faham.

Pha Is said...

jgn "kalau gol sorak, kalau kalah maki" sudah la.. hehehe

BidadariBesi [SYAA] said...

Kalau gol sorak, Kalau kecundang gelak. Boleh?

HS said...

siapakah?

Sarah Mnasir said...

kalau gol lompat2 leh ? ngee

Sarah Mnasir said...

lau gol nk lompat2 leh ? ngee

Awan Nina said...

possibility utk jawapan kau betul adalah 50 percent ja .
so, jangan terlalu yakin :P

Awan Nina said...

kalau gelak sikit sikit boleh kot :P

Awan Nina said...

ten teren teren ...
tetttttttt !

Awan Nina said...

nak merangkak , terlentang , guling guling pon bole ara :P

Awan Nina said...

ni semangat kelantan menang malam tadi ke apa sampai komen dua kali ??
hahahahaha

Awan Nina said...

isk jangan .
sejak bila rakyat Malaysia suka maki maki nih ?
tak , tu negara planet lain :P

pemerhati anda said...

pemerhati ohsem la! spe lagi
hye hajar comel

Awan Nina said...

senyaplah kamu wahai pemerhatianda !!

yanmaneee said...

jordan shoes
yeezy boost 350 v2
golden goose
longchamp
kobe byrant shoes
supreme clothing
kevin durant
kd shoes
supreme clothing
canada goose outlet

letheate said...

link replica ysl handbags basics replica bags china Homepage Dolabuy Hermes