Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Saturday 5 May 2012

Dua cerita aku nak kasi tau

Assalamualaikum dan salam sejahtera !


hari ni dah berapa kali hah aku kat sini . tapi tak kisah , ni kan blog aku XD
harini saja dah berapaa kali tah aku view blog sendiri . ni bukan syok senirik taw ! ada sebab musabab yang kukuh !


fasya lah ni . ajar aku pakai blogskin . mula mula tu aku cam semangat . sepanjang hari asyik mengadap benda tu ja nak cari blogskin mana lagi settai .

dah la tu , berapa kali aku tukar skin . pastu nak edit code pulak . kalau code tu sebaris dua takpa , ni haa macam essay spm ! complicated bhaii . kena pulak font size sume kecik . hishh tak puas ah baca kalo tulisan kecik . 



last last skali , aku click UPDATE TEMPLATE


habis cerita. tukar jadi yang asal balik. puas hati aku muahahahahahaha *gelak dengan senang hati

.....................................................................................................................................

cerita kedua .

ada haritu kemas kemas barang abah aku , tetiba jumpa buku lama beliau . bukak bukak ada lah dalam lapan puisi yang abah aku tulis dalam buku tu . aku pun taktau nak panggil puisi ke apa . tapi memang ayat bunga habiss ah .

baca yang first . perghh gempakk ! menusuk kalbu . selak next page . baca lagi . perghhh gempak jugak ! yang lain lain tu pun semua memang best ahh . dan aku sangat pasti tu abah aku sendiri yang cipta dan setiap puisi tu ada makna tersendiri yang mana hanya beliau sorang je tau . aku pun tak dapat tangkap apa beliau nak cuba sampaikan sebenarnya .

usha tarikh . 1977 . okayfoine memang nostalgia habes . so , aku dengan niat yang suci ikhlas nak menghargai karya karya abah aku , aku akan rewrite eh ke retype ? ayah aku tulis tapi aku type . so jadi rewritetype . pon boleh . aku akan letak kat sini dengan tajuk entry NOSTALGIA #1  #2  #3 dan seterusnya . 



tunggu !! *perghh sapa yang tunggu taktau -,-


bye !

No comments: