Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Thursday, 24 May 2012

SEGMEN BUDAK PENING : BLOGLIST PENING JUN 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera .

JUNE ??
tu kan bulan aku !! (sapa paham tu paham lah . yang tak paham terus tak paham haha)
bulan June dah la sempoi . kalau blog nih dapat duk dalam bloglist orang lain di bulan June , maka bertambah tambah lah sempoi bulan June aku nih kan muewhehe *gelak sempoi sampai pening*


makanya , sekali tengok memang tak fikir panjang dah . terus join . 
kalau tuan rumah suka sebut 'joint'.
ni haa tuan rumah ,


sapa sapa rasa nak menyempoikan dan memeningkan bulan June korang *ecece korang . hampa sudee* , silalah 'joint' .
klik jaa kat banner tuh .
ataupun kat link nih .


tarikh tutup : 30 may 2012 jam 11 malam


takkan tengok saja kot ?

2 comments:

pha is said...

hahahaha.. bodek la tuh... hehehe
thanks joint.

jap2. awan nina bulan jun? lahir bulan jun, atau nama sebenar awan nina memang JUN? hahahaaha

ok. fine. mmg suka eja joint. eh, ada sebab tau..!!! bukan saja2. sebabnya, berkaitan dengan SEO blog. heheheh

Awan Nina said...

takdak maknanya aih nak bodek . ikhlas nih . hehe.

JUNE JUNE JUNE . biarlah tinggal misteri . haha .

ooo SEO tu ehh ? cerita sikit mai nak dengar pasai tu ..