Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Wednesday 2 May 2012

Benda baik dah datang

Assalamualaikum .


Walaupun bukan aku yang merasa , aku sudah cukup syukur . malah aku lagi bersyukur  kerana adik aku yang dapat , bukan aku .

Semoga selamat perjalananmu adik . harap kau ingat pesan kakakmu
gi sano mung enjoy jah . PLKN besttt “  *bajet macam aku pernah masuk

Moga PLKN dapat menghadiahkanmu sebuah permata yang tidak ternilai iaitu PENGALAMAN .
Pengalaman hidup berasrama .
Pengalaman apa rasanya hidup berjauhan keluarga .
Pengalaman tinggal dengan kawan kawan sebaya .

Pengalaman menjalankan aktiviti aktivi fizikal .


Semua itu kau belum pernah merasa . makanya aku bersyukur kerana kau yang terpilih , bukan aku .
Aku sudah biasa hidup berasmara berasrama .

teringat hari kemarin .
Nampok bebenor tak pernah duk asrama .
Bila suruh pergi beli mangga untuk kunci loker nanti , dia kata
“ wak gapo beli kunci . nanti pandai pandai la aku simpan bare bare aku . takdok sapo nok curi ehh “

Baiklah Nasrul , kita tengok sepandai mana kau simpan barang tanpa guna kunci .
Jangan jadi sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua sudah .

Aku jealous ahh sikit .
Dulu bukan main gilos aku nak merasa plkn .
Tak dapat .
Maka ada hikmah .
Dan sekarang dah nampak :)


Semoga baik baik saja kamu di sana !

Moga hatimu yang keras itu dapat dilembutkan haha !
Moga masa masa lapangmu lebih terisi dengan benda benda yang awesome .
Moga jati diri mu lebih terbentuk .
Dan aku harap kat sana kau dapat belajar jadi orang yang cool . ehh ?

Dan yang paling penting , moga IMAN mu bertambah !

AMIN .
AMIN .
AMIN .

Dengar  cerita start next year , plkn jadi wajib untuk sumorang .
Baguslah .
Biar Hazman pula menyusul ;)

No comments: