Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Thursday, 10 May 2012

ILYSM

nyetnyetnyet .
tnet load  macam kura kura tua pondan *bak kata fasya
mood nak berblogging and facebooking hancur musnah .
pangkah dua dua .

MOOD YANG LAIN DAH DATANG !!

cari mechanical pencil, pencil kayu ngan pemadam .
bukak sketch book .
layang sana, layang sini .
padam padam .
gelapkan area mana yang patut .
tenyeh tenyeh sikit .
terlebih gelap padam balik .
terkurang gelap, calit sikit lagi .
dan SIAP !
 dipersembahkan TARAA ...

motif bunga batik

aku nak kasi nama BUNGA MALAM KUDUS DI TASIK RINDU boleh ?
gahahaha . nama tak boleh blah .
first time lukis motif bunga batik .
sebelum ni lukis manusia katon jaa .
so, maafkanlah kalau buruk ehh .
saya budak baru belajar .

ada sapa sapa nak ajar aku lukis potret tak ?
ada tak ada tak ?
tapi aku nak yang free je .
kena bayar aku tanak . haha 

tadi tetiba terbaca status sorang budak ni kat fb .
ILYSM - I Lempang You Sampai Mampus
wahahaha . 
terdetik nak letak entry tajuk tu . 
so aku letak ah .
bahahaha .

ooo tak lawak eh ?
OKAYY .


p/s: ada sapa sapa yang rindu LATTA aku dak ? ;)

9 comments:

CikMai said...

FUYOOOOOH bestnya ade bakat melukis. mai tak tau bakat mai ape, duk merepek pandai la..haha

Awan Nina said...

boleh la sikit sikit .
mai peramah , lawar , come lotte , pandai design design ;)

Opai said...

cantik lukisan tu...

Awan Nina said...

thanks opai ;)

Nafisah Ruslan said...

subhanallah cantiknya :)
pandai betul awak melukis.. saya ni orang lidi pun menggigil2 lagi.. haha

Awan Nina said...

thank you nafisah ;)
masing2 ada bakat tersendiri. kan ? >.<

si gadis melayu said...

cantiknya melukis.

btw hai fisa and cik mai! :)

Awan Nina said...

thanks si gadis melayu.
biasa biasa jee ^.^

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

cantiknya..=)