Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Thursday, 24 May 2012

tension aku haihh grrr ~



12 comments:

pha is said...

mcm ada tertinggal ja... Ca2+ tertinggal tuh.. hehehe

kalau
nak
kahwin
mesti
ada
zakat
fitrah
supaya
perkahwinan
hasil
cukup
anak
emas

CikMai said...

ahaaa kitorang hapal ni guna nama bebudak dlm kelas.... abis yg ade hurup berkaitan jd mangsa

Awan Nina said...

ada jugak member yang buat lucah pastu letak nama bebudak kelas dia . cam apa jaa . eeiii haha

aRa ❤ aFiq™ said...

haha.. lawak la.. biasa la mcm2 cara nak hafal kan :)

Bidadari Besi said...

Ehh benda ni. Heehe. Hafal tak ikut formula pun. Hafal ikut bulat-2 nama metal tu. Skema betul -,-

BP Boy said...

hahaha igt lagi dok hafal bende ni time skolah dulu!!
sekarang ni habuk pon tak ingat.. kwang3

Awan Nina said...

lama dah tinggai , sebab tu tak berapa nak ingat . (alasan)
haa kami pun dulu pakai formula yang kawin kawin nih . XDD

Awan Nina said...

serious ?
wahh tu bukan skema , tapi otak geliga .
kami kalau tak buat camnih memang tak ingat .
tapi bila buat pun tak ingat jugak hehe XD

Awan Nina said...

budak medic kan...
semua nih dah pandang sebelah mata .
kan ? jk jk hehe

Awan Nina said...

kadang lagi lawak lagi senang nak ingat . hehe >.<

Alif Hilmi said...

hoi3 terasa aku ngan komen kau tu. hahaha

Awan Nina said...

aku tau, aku tau kau guna nama siapa dan ubah jadi apa hahaha. siapa makan icecream dialah yang terasa sejuknya~