Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Sunday 27 May 2012

Dalam diam ku mencintaimu

*tarik nafas , hembus ...

kenangan itu bermain main di ruang mata .
aku lemas dalam flashback masa lalu ciptaan aku sendiri .
tanpa aku sedar seulas senyuman terukir mesra .
lawak , tapi lebih kepada malu sebenarnya .

perasaan yang singgah hanya sementara , tapi bermakna .
bermakna bukan atas sebab ianya membahagiakan tetapi demi sebuah pengalaman .

nampak tak nampak ayat aku dah mula nak berbunga bunga ?
tu maknanya ianya ada kaitan dengan soal mainan sang hati .
tipulah kalau aku cakap aku tak pernah nak ada rasa yang macam tu kan .
atleast itu membuktikan aku punya perasaan ;)

* insert lagu Dalam Diam Ku Mencintaimu *
japs nak gelak . sebab aku boleh jamin ramai taktau tu lagu apa HAHA .
abaikan .

babak ni berlaku sekitar tahun lepas spm . zaman aku bekerja dolu dolu .
ececeh bunyik cam dah lama . padahal tahun lepas ! kuekuekue
sebelum pergi kerja , confirm gi on PC sebab nak pasang lagu Stings nih .
lepas dah ulang namplohnam kali , off balik PC , pergi kerja .
haha cam apa ja .

pergi kerja tu , nampak muka dia .
terngiang ngiang lah lagu ni di telinga #kahkahkah buat malu ja aku nih haihh


Entah Mengapa
Ku Rasa Tak Menentu
Semenjak aku
Mengenali Dirimu Sayang

Terbayang-bayang
Wajahmu Di Mataku
Hingga Tersentuh Rasa Indah Di Kalbu
Apakah Ertinya


sekarang nih kat mana lah beliau berada .
sihatkah ? sakitkah ?
kat facebook pun dah unfriend . dia yang unfriend okayy . nasib lah kau lina ...

frust


aku bukan frust kat mamat tu .
tapi aku tersangatlah patah hati bila aku nampak member aku tweet benda nih kat twitter .


patah hati kat twitter

kat facebook pun ,

patah hati kat facebook

okayfoine . dah la satu june ni aku nak kerja kat situ .
nak patah sepatah patahnya .
dah la , nak gi cari gam sambung balik .

6 comments:

Unknown said...

kerja tempat baru eh .? hehe , sorry ar , sya x paham ar , 2 kali baca entri tapi still x paham ..

Awan Nina said...

tak . ni tempat yang sama masa kerja lepas spm dulu .

Fariz Reza [FR] said...

Assalam nina FR bawak sesuatu : -


Assalamualaikum (^_^) , erm FR tengok follower awak bawah 350 , dan awak berpeluang masuk

[Segmen Bloglist: Saya Blogger Newbie]

Tolong Blogger Baru je (^_^) senior tak payah...

http://www.farizreza.com/2012/05/segmen-saya-blogger-newbie.html

Awan Nina said...

dah join .
thanks FR ;)

yanmaneee said...

hermes
moncler coat
balenciaga shoes
yeezy boost
nike air max 2019
retro jordans
offwhite
kyrie 4
fila sneakers
kd shoes

tashee said...

read review q3j22q0f05 fake louis vuitton louis vuitton replica bags neverfull i3e05u2l86 replica bags seoul More about the author j3i38n4e39 replica bags louis vuitton replica bags vuitton replica hermes d4o12l4y38 replica bags nancy