Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Tuesday, 22 May 2012

Kecik kecik dah reti buat lawak

Assalamualaikum dan salam sejahtera .


ingat lagi , dulu masa kecik kecik kan , aku mesti takut kalau terjumpak ngan laki yang muka gangster ala ala Jai dalam KL Gangster tu .


lagi lagi kalau masa tu aku tengah jalan sensorang .


kena pulak satu lif ngan dia .


tau apa aku buat ?


automatik aku akan , 


yup , aku akan julingkan mata .




dan ,
yup , kembungkan pipi .


KONONNYA TERLALU HODOH UNTUK DICULIK !!


HAHAHAHAHA .
entah datang dari mana lah idea yang macam tu .
memang setiap kali jalan sebelah laki yang panjang jambang sikit , aku akan julingkan mata sambil kembungkan pipi .


sekarang ?


rasa rasa aku buat lagi tak ?


HAHAHA .
tu buang tebiat namanya .


dia pun tak kalau culik aku buat rugi jaa .
HAHAHA .

17 comments:

insidious said...

hahahahahaha
aq pon aq pon
tapi aq yang ajar haha
hodoh btol bile ingat balik

insidious said...

akak aq

BP Boy said...

takpe la kalau "terlalu hodoh utk diculik"..
kalau "terlalu hodoh utk dibiarkan hidup" camne???
haa buat muker lagi~~ haha

Awan Nina said...

kau pun buat camnih jugak ke zma ?
haha aku ingatkan aku sorang jee haha

Awan Nina said...

haishh jangann
den ada tali pinggang kaler pink
berani lah masuk dekat
haha

pha is said...

terlalu hodoh utk diculik? hahahaha
len kali kalau nk bagi lagi berkesan, terus buat2 terencat. jalan kaki seret, tangan bengkok, kepada senget, jelir lidah... hahahaha.. konfom x kena culik. buat menyusahkan je.. hahahaha

Ayu Iman said...

comey je...tp peculik xkisah hodoh ke x? diorg tetap culik utk dijadi tebusankan @ sebagai sediket peminta sedekah=D

✰ BbyzyЯaRoxx ✰ said...

kakakakaka kalo sekarang buat lagik, kompom kena culik terussss :p

Awan Nina said...

HAHAHAHAHAHA
tu macam over sangat jaa. nanti kata perli dia pulak . HAHAHAHA
nasib tak buat2 pengsan ja depan tu .
ehh , yg tu lagi tak boleh .
silap hari bulan dia angkat bawak balik.
takmau takmau . HAHAHAHAHA

Awan Nina said...

tu la .
masa kecik ingatkan diorang culik budak yang comel2 je .
tu yang buat muka hodoh .
tapi kalau tak buat muka pun bukan comel jugak .
hehehehe

Awan Nina said...

hahaha sekarang tak buat dah la .
tu memang mintak penampar kalau buat lagi .
hahahah

CikMai said...

hahahaha kelakar la awak nie, comel jerrrr....

Awan Nina said...

masa kecik bukan tau apa sangat .
nampak laki muka jahat sikit dah ingat dia nak culik kita .
hahahaha
ehh cikmai , lama tak nampak . rindu <3

pha is said...

hahaha.. tawu tak pe...
asalnya, idea terencat ni, cikgu yg bagitau. dia kata, kalau nk lintas jalan, tapi kereta banyak, lintas je.. tapi, buat2 terencat. konfom org tak marah.. hahahaha

Awan Nina said...

ooo konfem tak kena marah . haha

aRa ❤ aFiq™ said...

haha.. ok siyes lawak.. lau kembungkan pp tu mesty comel jew kan.. mase2 kreatif kan.. sel2 otak bhubung.. (mcm iklan susu) :D

Awan Nina said...

tak sempat nak comel lah ara kalau dah sertakan bersama juling . haha
neuron neuron otak berhubung HAHA