Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Monday, 7 May 2012

Apa yang hampa taktau pasal aku

minat ni datang dah lama dah
teringin sangat nak ada benda ni
sebenarnya bukan benda lah sangat sebab beliau hidup
tapi tak tertunai

mungkin sebab proses nak memiliki beliau agak leceh
duit pulak jadik kekangan
tambah pulak aku duk rumah bukan sorang
nanti yang lain tak suka macam mana ?
kang tak pasal pasal esok pagi beliau dah terketaq dalam tong sampah !

entah macam mana minat tu boleh datang
pengaruh media mungkin
tak nafi jiwa aku pun sukakan adventure
so cam ngam lah kan

pikir pikir balik
tengoklah nanti bila dah kahwin
kalau husband aku bagi
seghius aku akan dapatkan beliau

dan hampa tak rasa tertanya tanya ka siapakah beliau yang aku maksudkan ?
okeh ni beliau

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*

*
*
*
*

*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



ular snake

 SSSSSSSSsssssssssssssss....

dan jugak beliau nih 


*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*

*
*
*
*

*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




anak harimau

AUUMMMMM !!
*tapi aku nak yang anak jaa . gila hang nak tidoq sekatil ngan bapak rimau!*

6 comments:

CikMai said...

amboi haiwan liar gak dia nak..hahaha

liya alia said...

bongek mung. harimau tu takpa la comey. ulaq tu xpayah la. tp kalau nak anak ja bila dah besaq hg nak buang mana hah ? haha

Awan Nina said...

haiwan liar baru adventure sikit hehe

Awan Nina said...

ulaq pun aku nak jugakk ! nak nak nak jugak ! haha
nanti kalau anak rimau tu besaq jadi pak rimau , aku pi letak la kat zoo haha

cik nanad said...

anak ular ke? grrr geli 'mak'

Awan Nina said...

saya okayy je hehe