Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Tuesday, 8 May 2012

Pesanan buat Adam

pesanan buat adam

haa dengar tu kaum yang kehilangan tulang rusuk . 
kadang kadang kaum kami ni memang suka buat buat keras dan tak peduli . tapi dalam hati ...
 DIA saja yang tahu ..

6 comments:

CikMai said...

hehehe...nice entry

Awan Nina said...

thank you cikmai ;) hehe

O CIKTEDDY said...

betol3..bukan lelaki je,pompuan pun same bahkan setiap orang x patut cuba mainkan perasaan org lain =D

Awan Nina said...

betul .
kalau taknak orang buat kat kita , cuba untuk tak buat kat orang lain jugak . ye dakk ? hehe

CikMai said...

keep up , happy blogging dear....

Awan Nina said...

thank you cik mai . sekarang ni banyak masa lebih terisi dengan blog ;)
tolong ajarkan yang mana patut ehh . kita ni baru lagi dalam industri ni ceeewaaah hehe >.<