Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Thursday, 17 May 2012

Cerita Bambang Pamungkas dan Randy Pangalila

ni bambang pamungkas,




ni randy pangalila,




PERSAMAAN :
> dua dua lelaki
> dua dua asal indonesia
> dua dua tak kenal aku


PERBEZAAN :
> bambang aku kenal nama , masa google gambar dia baru kenal muka
> randy aku kenal muka , fasya tunjuk muka dia skali ngan nama baru tau nama dia
> bambang kejar bola atas padang
> randy kejar cewek dalam sinetron
> bambang aku pernah tengok dia dalam paper tengah kacau dodol
> randy tak pernah pulak aku tengok dia kacau dodol . kacau hati wanita ada lah >.<


kata kata bambang ,

'Bagi pemain-pemain junior "JANGAN PERNAH BERHENTI UNTUK BERMIMPI" karena mungkin suatu saat nanti, mimpi kalian akan menjadi kenyataan.. Keyakinan, kerja keras dan doa akan membantu kalian untuk mewujudkan mimpi itu.. mungkin saat ini, kami para senior yg membela nama Bangsa tetapi bisa jadi suatu saat nanti kalian yg akan berjuang mengenakan seragam Merah Putih, karena Tim nasional itu milik seluruh rakyat Indonesia siapapun mempunyai hak untuk menjadi pemain nasional, tentunya sesuai dengan kemampuannya, oleh karena itu persiapkan diri sebaik mungkin'


kata kata randy ,

'Saya pernah berasa sangat sakit selepas menderma darah. Namun, perasaan itu reda selepas saya makan tiga pinggan mi '



aku pun tak berapa nak sure motif aku tulis entry pasal dua orang nih  -____________________-


yang aku pasti , aku tak berapa kenal bambang sebab aku pun bukan minat bola sangat .
randy pun aku tak berapa minat sebab sinetron kan macam tu sikit .
zoom muka lama lama .
pastu bercakap dalam hati ada dalam lima minit .
pastu satu satu cerita tu bukan main lama nak habih . raya tahun depan pun tak habih lagi .
jalan cerita pulak , asyik asyik tertukar bayi masa lahir .
takpun laki kaya suka kat pompuan miskin .
erghhh  -______________________________-

15 comments:

pha is said...

hahaha.. sama la.. bola x minat, senetron pon tak berkenan...

Nafisah Ruslan said...

hahaha... siap dah boleh hafal jalan cerita sinetron ek..

cikwahidaidris said...

randy adalah hensem dari bambang. hahhaa

sha my heart said...

Nama di0rg mmg p0pular kat ind0nesia..

Awan Nina said...

uishh , pelik ni laki tak minat bola..
hahahahaha

Awan Nina said...

mananya tak hafal , boleh kata semua sinetron nak sama ja jalan cerita .
hehe

Awan Nina said...

jangan kata camtu , bambang baca nanti kecik hati dia..
hahahaha

Awan Nina said...

kat m'sia pun femes ke mana hala dah pun
hehehe

aRa ❤ aFiq™ said...

bambang pemes dulu masa ara skolah.. kwn rmai minat dia..

Awan Nina said...

haa memang pun . dulu nama dia jadi sebutan gak .
lani tak dengar dahh .

sha my heart said...

Dr indonesia ke malaysia

pha is said...

hehehe.. tapi ader je pompuan yg minat bola... tu pon kalau ikutkan pelik jugak.. tapi, ok je.. hahaha

Awan Nina said...

laki tak minat bola lagi pelik dari pompuan yang minat bola . HAHA

pha is said...

ceh...

Awan Nina said...

jangan marah naaa...
hahaha