Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Thursday 3 May 2012

John Carter

Asalamualaikum .

dan dengan ini saya mengisytiharkan bahawasanya saya akan bertunang  mengupdate blog ini hari hari selagi saya tidak bekerja .

kini baru aku mengerti apa rasanya jadi blogger .



too awesome isn't it ?


tengok jelah , harini sampai tiga entry aku publish .


tu masa tnet slow .


mana tau sok tnet laju , 10 entry apaaa *over


harini jauh betul saya jalan dan saya terjumpa awak . excited betul muka awak . saya tau awak bahagia . tapi tak rasa nak kongsi sikit ke bahagia tu ..

tamak kan saya . padahal awak dah bagi . tapi saya nak mintak lagi . boleh ?



sorry lah kawan di atas kecelaruan penggunaan kata ganti diri pertama aku . kejap aku kejap saya . alah macam kamu tak biasa dengan gaya saya ( saya pulak )

tajuk entry jadi macam tu sebab harini kan tajuk entry diyana macam tu . maka saya dah menciloknya . dia tak marah pun .  kami kan sehati sejiwa ;)



tetiba teringat kata kata john carter . dan aku rasa nak ubah sikit jadi


Find a cause... fall in love... write a book. blog :)


jumpa lagi esok !
bye !

No comments: