Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Friday, 25 May 2012

ouhh aku jatuh cinta lagi !!

Assalamualaikum dan salam sejahtera .

aku jatuh cinta lagi ??
haa , memang pun !
tak salah enn ?
bukan dosa pun . 

aku kenal dia lama dah .
tapi harini baru jatuh cinta .
ouhh mata dia !! aii geram haihh .

Bukan sengaja rasa ini ternyala
Telah ku tutup membeku
Namun kamu tetap berdiri di sana
Di setiap sudut hati
Setiap mimpi


aku tau , cinta aku takkan berbalas .
buat masa ni lah .
tapi takpa , aku akan pastikan dia dalam genggaman aku suatu hari nanti !
bila dah jadi milik aku , tau lah aku nak belai macam mana . 
ouhh tak sabarnya !

dan aku akan pastikan cinta pertama aku akan dalam genggaman aku jugak .
ya , kalau ada jodoh .

we wale wale ek ey ..
eyo eyo eyo ..
shanana shanana nana..
oyeh oyeh ..

*lagu cinta aku untuk kau*

bila kah masanya kau akan membuka hati kau untuk aku ?
naif sangatkah aku di mata kau ?
please open your eyes..
open your heart ..

aku tak pinta segunung emas .
aku tak pinta selautan berlian .
aku tak pinta selombong permata .

yang ku pinta ialah ,
ruang hati kau untuk aku wahai ...



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


burung hantu haiwan peliharaan

hye hye si burung hantu !
izinkan kau menjadi milikku ya .
nanti boleh kau teman aku berjaga malam malam (^___^)V
okeh ni cinta pertama aku ----> CINTA PERTAMA



p/s : dah dah . lupakan saja fikiran kotor kamu semua tuh .

10 comments:

pha is said...

serius ada bela burung hantu? pergh..

Awan Nina said...

isk , tak bela lagi . baru jatuh cinta .
hajat di hati memang nak . nanti nanti .

aRa ❤ aFiq™ said...

aiyooo.. nk bg peneman malam ye ? :D

Awan Nina said...

lebih kurang .
tapi lebih kepada minat sebenarnya XD

pha is said...

hajat di hatiku nk membela sugar glider... hehehe.. tapi, tu la.. takut beliau terabai je nanti... hmm...

mrs mell said...

comel gak.... yg kecik2 comel.. da besa menakutkan kott... haha

Awan Nina said...

sugar glider pon come jugakk

Awan Nina said...

nanti dah besar , hantar dia kat zoo . hehe

Bidadari Besi said...

Alamak! Mata burung tu mengancam lahhh ! :D

Awan Nina said...

tau takpa . come jaa kuning hitam .